BEST VERKOCHTE NIEUWE RELEASES HOOG CBD SOORTEN GEFEMINISEERDE ZADEN AUTOMATISCHE BLOEIERS REGULIERE ZADEN FAN WEAR
THUIS OVER BARNEYS BARNEY'S FARM OP TOURNEE KLANTENSERVICE RECENSIES CANNABIS ZADEN VERZAMELINGEN GEFEMINISEERDE ZADEN REGULIERE ZADEN AUTOMATISCHE BLOEIERS BARNEY'S FAN WEAR

VERZENDING EN RETOURS

1. Hoe ziet het pakket eenmaal verpakt eruit?

Bij Barney's Farm dragen wij er zorg voor dat ieder pakket dermate goed wordt verpakt zodat het in goede staat bij de klant aankomt. De bestelling is discreet verpakt zonder enige verwijzing naar de inhoud ervan. Voor bestemmingen binnen de EU is er geen order formulier bijgevoegd. Pakketten kunnen zonder problemen op deze manier worden verstuurd.

2. Kan ik mijn pakket volgen?

Jazeker, u ontvangt emails met het verloop van de route van het pakket. Online valt dit via computer of telefoon te volgen via de bijgevoegde nummers die in de emails vermeld staan. Het pakket volgen is gemakkelijk en kan via https//www.barneysfarm.com/track. Met het intypen van het trackingnummer kunt u het pakket perfect volgen.

3. Verstuurt Barney's Farm ook bestellingen naar mijn land?

Natuurlijk zijn wij er bij Barney's Farm trots op dat wij wereldwijd bestellingen kunnen versturen maar helaas zijn er landen waar wij geen bestellingen naartoe kunnen sturen vanwege wetten en regelgevingen. Wij kunnen geen bestellingen versturen Nederland, de Verenigde Staten, Noorwegen, China, Maleisië, Azië en Canada. Neem gerust contact met ons op via telefoon of email wanneer u twijfelt. Wij hebben dan snel duidelijk of het mogelijk is om een pakket zonder problemen naar uw land te versturen.

4. Wat zijn de bezorgkosten van een pakket?

Alle onkosten worden berekend wanneer er een bestelling wordt opgegeven. De bezorgkosten verschillen vanwege de grootte van de bestellingen en het land waar naartoe de bestelling moet worden verzonden. Afstanden variëren en zo ook de transportkosten.

5. Levert u ook in de Verenigde Staten?

Barney's Farm verstuurt geen bestellingen naar geen enkele staat in de USA. Dit wegens wetten en regelgevingen.

6. Hoe lang duurt het voordat mijn bestelling wordt afgeleverd?

De transporttijd hangt af van de bestemming waar de bestelling naartoe moet. Hoe verder een bestemming, des te meer tijd is ermee gemoeid om een pakket op de juiste plaats te krijgen. Een verwachte tijd wordt aangegeven bij het opgeven van de order. Met de unieke trackingcode kunt u het pakket volgen totdat het wordt afgeleverd.
 

7. Is het mogelijk om mijn producten te ruilen?

Alle onbeschadigde producten kunnen worden omgeruild mits ze nog in de originele ongeopende verpakking zitten.

8. Wat gebeurt er wanneer mijn pakket beschadigd aankomt?

Het is mogelijk dat er onderweg iets met een pakket gebeurt. Wanneer het pakket beschadigd door u wordt ontvangen is het noodzakelijk om binnen een week na de ontvangst contact op te nemen met Barney's Farm. Het is belangrijk dat wij een geschreven verklaring en een foto van het beschadigde pakket ontvangen waarna wij contact met u zullen opnemen. Alle geretourneerde goederen moeten door het team van Barney's Farm worden goedgekeurd. Bestellingen zonder de juiste informatie worden niet geaccepteerd.

9. Wat gebeurt er als er een deel of de gehele bestelling is verdwenen?

Alle orders worden goed verpakt en als onopvallende pakketten verstuurd. Wij berekenen een lage prijs maar zorgen er wel voor dat een pakket veilig en goed en snel wordt bezorgd. Maar wanneer een bestelling niet naar wens wordt ontvangen is er een reisverzekering die de schade vergoedt exclusief de verzendkosten, mits wij alle juiste informatie hebben ontvangen. Het fotobewijs is belangrijk om de schade voor honderd procent te kunnen vergoeden.

10. Mijn pakket is niet verschenen op de juiste afleverdatum, wat nu?

Wanneer uw pakket niet op de juiste datum verschijnt is het belangrijk om als eerste contact op te nemen met de bezorgdienst. Het is goed om even de emails te controleren op eventuele veranderingen of nieuws over vertragingen betreffende de bezorging van uw pakket. Houdt in het achterhoofd dat zaterdagen en zondagen niet worden meegerekend als werkdagen. Als uw pakket wordt vermist kunt u ook bij de andere veel gestelde vragen kijken en contact opnemen met het team van Barney's Farm.

11. Is het mogelijk om een pakket naar een postbus te laten versturen?

Vanwege privacy redenen en een discrete bezorging leveren wij alleen aan persoonlijke adressen.

12. Hoe lang duurt het voordat ik mijn order heb ontvangen?

Het team van Barney's Farm probeert er voor te zorgen dat alle pakketten worden verstuurd binnen vierentwintig uur na het plaatsen van een bestelling. Van maandag tot vrijdag worden er bestellingen verwerkt met uitzondering van de feestdagen. Wij houden u op de hoogte via de email over de status van uw bestelling. Het kan zijn dat er vertraagd staat bij de status van uw pakket. Dit kan meerdere oorzaken hebben en bij twijfel is het daarom belangrijk om contact op te nemen met de het service team. Wij zullen ons best doen om alles goed te laten verlopen.

13. Is het mogelijk dat mijn bestelling op een ander adres wordt afgeleverd?

Wij kunnen alleen versturen naar het adres wat op is gegeven tijdens de bestelling. Wanneer het pakket eenmaal onderweg is, kan het adres van aflevering niet meer worden aangepast. Het is belangrijk om ervoor te zorgen dat alle informatie correct is ingevuld want Barney's Farm neemt geen verantwoording voor het verkeerd invullen van gegevens of voor extra verzendkosten.

14. Wat gebeurt er als ik de pakketbezorgdienst misloop?

De bezorgdienst biedt het pakket op verschillende momenten aan wanneer een persoon niet thuis is. Na een aantal pogingen gaat het pakket terug naar de bezorgdienst waar u het zelf kunt afhalen. Wanneer ook dit niet gebeurt krijgen wij het pakket teruggestuurd waarna wij contact met u zullen opnemen om de zaak goed op te lossen.

15. Kan de douane mijn pakket controleren en achterhouden?

Ook al verzorgen wij discrete verpakkingen het is altijd mogelijk dat de douane een pakket achterhoudt en onderzoekt. Barney's Farm kan wel naar heel veel landen bestellingen versturen maar is niet op de hoogte van de wetgevingen van ieder land. Het is belangrijk om voor het plaatsen van een bestelling op de hoogte te zijn van de wetten en de regels betreffende onze producten. Barney's Farm is niet verantwoordelijk wanneer de douane pakketten in beslag neemt.

Exclusieve toegang voor volwassenen! Inhoud voor personen van 18 jaar of ouder, barneysfarm.com is exclusief voor mensen die meerderjarig zijn. In Nederland is de meerderjarigheid vanaf 18 jaar oud, controleer de lokale wetten en respecteer deze. We sturen onze wietzaden onder voorbehoud dat ze niet zullen worden gebruikt in strijd met de nationale wetgeving. Klanten moeten zich ervan bewust zijn dat cannabiszaden in sommige landen illegaal zijn. Barneys Farm levert deze zaden op voorwaarde dat ze niet worden meegenomen naar landen waar ze illegaal zijn. Degenen die dat doen zijn zelf verantwoordelijk voor hun eigen acties en Barney's Farm aanvaardt in dit opzicht geen enkele verantwoordelijkheid. Onze online winkel voldoet aan de Nederlandse wetgeving. Zaden worden uitsluitend verkocht voor souvenirs, opslag en genetische bewaring. Algemene juridische mededeling: ontkieming is in de meeste landen illegaal, controleer de wetgeving van uw land met betrekking tot zaden, cannabis merchandise en andere producten die verband houden met de cannabiscultuur.



Selecteer Taal:

Belgium Language   French Language  

Naar binnen, ik ben 18 jaar of ouder ik accepteer het niet